REGULAMIN
SKLEPU INTERNETOWEGO
Siła Judyty
[stosuje
się do umów zawartych od dnia 25 Października 2023r.
]
Niniejszy
Regulamin określa ogólne warunki, zasady oraz sposób sprzedaży
prowadzonej przez SIŁA JUDYTY z siedzibą w Łodzi, za
pośrednictwem sklepu internetowego SIŁA JUDYTY (zwanego
dalej: „Sklepem Internetowym”) oraz określa zasady i warunki
świadczenia przez SIŁA JUDYTY z
siedzibą w Łodzi usług nieodpłatnych drogą elektroniczną.

Opisy towarów zamieszczone w Sklepie nie stanowią ofert

w rozumieniu Kodeksu cywilnego, a jedynie zaproszenia
do składania ofert.

Spis treści:
I.     POSTANOWIENIA OGÓLNE
II.    USŁUGI ELEKTRONICZNE W
SKLEPIE INTERNETOWYM
III.   WARUNKI ZAWIERANIA
UMOWY SPRZEDAŻY
IV.   SPOSOBY I TERMINY PŁATNOŚCI ZA PRODUKT
V.    KOSZT, SPOSOBY I TERMIN DOSTAWY ORAZ ODBIORU
PRODUKTU
VI.   REKLAMACJA PRODUKTU
VII.  PRAWA AUTORSKIE
VIII. OCHRONA DANYCH OSOBOWYCH

X.    PRAWO ODSTĄPIENIA OD

UMOWY
XI.   POSTANOWIENIA KOŃCOWE

I. POSTANOWIENIA OGÓLNE

1). Sklep

Internetowy dostępny pod adresem internetowym
www.http://silajudyty.pl">silajudyty.pl prowadzony jest przez firmę Siła Judyty z
siedzibą w Łodzi (adres siedziby i adres do doręczeń: ul.
Browarna 21 93-037 Łódź ); (zwaną dalej również jako:
„Siła Judyty”).

2). Dane

kontaktowe:
Adres do
korespondencji: ul. Browarna 21 93-037 Łódź
Adres poczty
elektronicznej: [email protected]">[email protected]
Numer
telefonu: +48 722 328 236, czynny od poniedziałku do piątku w dni robocze, w godzinach od 8:00 do 16:00 (opłata jak za
połączenie telefoniczne, zgodnie z pakietem taryfowym dostawcy usług, z którego korzysta osoba korzystająca z kontaktu za pośrednictwem telefonu).

3). Niniejszy
Regulamin skierowany jest zarówno do konsumentów, jak i do przedsiębiorców korzystających ze Sklepu Internetowego.

4).
Akceptacja Regulaminu jest dobrowolna, ale konieczna w celu utworzenia Konta i/lub w celu złożenia przez Klienta Zamówienia i zawarcia Umowy Sprzedaży.

5). Do korzystania ze Sklepu internetowego, w tym do przeglądania asortymentu Sklepu internetowego oraz składania Zamówień, niezbędne jest spełnienie następujących minimalnych wymagań technicznych:
5.1).
posiadanie komputera lub innego urządzenia multimedialnego z dostępem do sieci Internet;
5.2).
posiadanie przeglądarki internetowej:
a). Internet
Explorer w wersji 11.0 lub nowszej z włączoną obsługą ActiveX,
JavaScript i cookies lub
b). Mozilla
Firefox w wersji 52.0 lub nowszej z włączoną obsługą appletów
Javy, JavaScript i cookies lub
c). Google Chrome w wersji 56.0 lub nowszej z włączoną obsługą appletów Javy, JavaScript i cookies lub
d). Opera w wersji 43.0 lub nowszej z włączoną obsługą appletów Javy,
JavaScript i cookies lub
e). Apple Safari 8.0 lub nowszej z włączoną obsługą appletów Javy, JavaScript i cookies;
3).
posiadanie aktywnego konta poczty elektronicznej (e-mail);
4). zalecana
minimalna rozdzielczość ekranu 1360 x 1024 pikseli.  W celu
zapewnienia bezpieczeństwa komunikatów i danych przekazywanych w Sklepie internetowym, Sprzedawca podejmuje środki techniczne i organizacyjne odpowiednie do stopnia zagrożenia, w szczególności środki służące zapobieganiu pozyskania i modyfikacji przez osoby nieuprawnione danych osobowych przesyłanych przez Internet. Sprzedawca zapewnia bezpieczeństwo transmisji danych przekazywanych w Sklepie internetowym poprzez stosowanie protokołu SSL (SecureSocketLayer).

6. Klient
korzystający ze Sklepu internetowego jest zobowiązany do:
6.1.)
korzystania ze Sklepu internetowego w sposób zgodny z
obowiązującymi przepisami prawa oraz postanowieniami niniejszego
Regulaminu,
6.2.)
korzystania ze Sklepu internetowego zgodnie z dobrymi obyczajami
oraz z poszanowaniem dóbr osobistych innych podmiotów,
6.3.)
niedostarczenie i nieprzekazywania treści o charakterze
bezprawnym,
6.4.)
korzystania ze Sklepu internetowego w sposób zakłócający jego
funkcjonowania,
6.5.)
korzystania z wszelkich treści zamieszczonych w ramach Sklepu
internetowego jedynie w zakresie własnego użytku osobistego,
6.6.)
niepodejmowania działań polegających na rozsyłaniu lub
umieszczaniu w ramach Sklepu internetowego niezamówionej
informacji handlowej (spam).


  1. Definicje:

Użyte w

Regulaminie pojęcia, pisane z dużej litery, łącznie z ich
odmianą oraz użyciem ich w liczbie mnogiej lub pojedynczej,
oznaczają:
1). DZIEŃ
ROBOCZY
 –
jeden dzień od poniedziałku do piątku z wyłączeniem dni ustawowo
wolnych od pracy na terytorium Rzeczpospolitej Polskiej;

2). VOUCHER
bon towarowy

na okaziciela w formie karty, opatrzonej indywidualnym numerem,
wydany przez Sprzedawcę, uprawniający do zakupu Produktów w
Salonach lub w Sklepie internetowym do maksymalnej kwoty
odpowiadającej początkowej wartości nominalnej Karty
Upominkowej, zasady wydawania, korzystania z Kart Upominkowych,
uregulowane są w Regulaminie Kart Upominkowych.
3). KLIENT - osoba fizyczna, która
ukończyła 13. rok życia, przy czym w przypadku nieukończenia
przez tę osobę 18. roku życia, wymagana jest zgoda jej
przedstawiciela ustawowego, chyba że posiada ona pełną zdolność
do czynności prawnych, a także osoba prawna lub jednostka
organizacyjna nie posiadająca osobowości prawnej, której
przepisy prawa przyznają zdolność prawną, która korzysta ze
Sklepu internetowego, w szczególności, która na zasadach
określonych w niniejszym Regulaminie składa Zamówienie za
pośrednictwem Sklepu internetowego. Klientem jest Konsument i
Przedsiębiorca;

4). KODEKS
CYWILNY
 –

ustawa Kodeks Cywilny z dnia 23 kwietnia 1964 r. (Dz.U. z 2019
r., poz. 1145);

5).
KONSUMENT
 – Klient

będący osobą fizyczną, która dokonuje czynności prawnej ze
Sprzedawcą, niezwiązanej bezpośrednio z jej działalnością
gospodarczą lub zawodową, w szczególności, która składa
zamówienie w Sklepie internetowym;

6). KONTO – Usługa Elektroniczna,

oznaczony indywidualną nazwą (loginem) i hasłem podanym przez
Klienta, zbiór zasobów w systemie teleinformatycznym Spółki, w
którym gromadzone są dane podane przez Klienta oraz informacje o
złożonych przez niego Zamówieniach w Sklepie Internetowym.
Usługa Konto umożliwia również składanie reklamacji, odstąpienia
od umowy sprzedaży towarów, dodawanie opinii do produktów;

7). KOSZYK – Usługa Elektroniczna,

interaktywny formularz dostępny w Sklepie Internetowym
umożliwiający złożenie Zamówienia, w szczególności poprzez
dodanie, zamówienie Produktów oraz określenie warunków Umowy
Sprzedaży, w tym sposobu dostawy i płatności;

8).
NEWSLETTER
 –

Usługa Elektroniczna, elektroniczna usługa dystrybucyjna
świadczona przez Jednoosobową działalności gospodarczą za pośrednictwem poczty elektronicznej
e-mail, która umożliwia wszystkim korzystającym z niej Klientom
automatyczne otrzymywanie od  Jednoosobowej działalności gospodarczej cyklicznych treści kolejnych
edycji newslettera zawierającego informacje o Produktach,
nowościach i promocjach w Sklepie Internetowym.

9). PRODUKT,
TOWAR
 –

dostępna w Sklepie Internetowym rzecz ruchoma będąca przedmiotem
Umowy Sprzedaży między Klientem a Sprzedawcą;

10).
PRZEDSIĘBIORCA
 –

Klient, będący osobą fizyczną, osobą prawna lub jednostka
organizacyjna, nieposiadająca osobowości prawnej, której
przepisy prawa przyznają zdolność prawną, prowadząca we własnym
imieniu działalność gospodarczą lub zawodową;

11).
REGULAMIN /UMOWA O ŚWIADCZENIE USŁUG
 – niniejszy dokument

określający zasady zawierania Umów Sprzedaży oraz zasady
świadczenia i korzystania z usług udostępnianych przez
Sprzedawcę za pośrednictwem Sklepu na rzecz Klientów. Regulamin
określa prawa i obowiązki Klienta i Sprzedawcy. W zakresie usług
świadczonych drogą elektroniczną niniejszy Regulamin jest
regulaminem, o którym mowa w art. 8 ustawy z dnia 18 lipca 2002
r. o świadczeniu usług drogą elektroniczną (Dz.U. z 2002 r. Nr
144, poz. 1204 z późn. zm.);

12). SKLEP
INTERNETOWY
 -

sklep internetowy Spółki dostępny pod adresem internetowym: www.silajudyty.pl

13).
SPRZEDAWCA
 –

Siła Judyty z siedzibą w Łodzi (adres siedziby i adres do
doręczeń: ul. Browarna 21 93-037 Łódź ); NIP:
7251968820 oraz adres poczty elektronicznej: [email protected]">[email protected]
numer telefonu: 722 328 236;

14). UMOWA
SPRZEDAŻY
 –

umowa sprzedaży Produktu zawierana albo zawarta między Klientem
a Sprzedawcą za pośrednictwem Sklepu Internetowego;

15). USŁUGA
ELEKTRONICZNA
 –

świadczenie usług drogą elektroniczną w rozumieniu ustawy z dnia
18 lipca 2002 r. o świadczeniu usług drogą elektroniczną (Dz.U.
z 2002 r. Nr 144, poz. 1204 z późn. zm.), przez Sprzedawcę na
rzecz Klienta za pośrednictwem Sklepu Internetowego. W zakresie,
w jakim usługi są świadczone przez podmioty współpracujące ze
Sprzedawcą, odpowiednie postanowienia dotyczące zasad
korzystania z tych usług znajdują się w regulaminach dotyczących
świadczenia usług przez te podmioty;

16). USTAWA
O PRAWACH KONSUMENTA, USTAWA
 – ustawa z dnia 30 maja

2014 r. o prawach konsumenta (Dz.U. 2019 poz. 134 ze zm.);

17).
ZAMÓWIENIE
 –

oświadczenie woli Klienta, złożone za pośrednictwem Sklepu
internetowego, określające: rodzaj i ilość Produktów
znajdujących się w asortymencie Sklepu internetowego w chwili
składania zamówienia, sposób zapłaty, sposób dostarczenia
Produktów, miejsce wydania Produktów oraz dane Klienta,
stanowiące złożenie Sprzedawcy przez Klienta oferty zawarcia
umowy sprzedaży za pośrednictwem Sklepu internetowego Produktów,
będących przedmiotem zamówienia.

II. USŁUGI ELEKTRONICZNE W SKLEPIE
INTERNETOWYM

1. W
Sklepie Internetowym dostępne są następujące Usługi
Elektroniczne:

1). Konto,
2). Koszyk,
3).

Newsletter,
4). Dodawanie
opinii do Produktów,
5).
prezentowanie Klientom dopasowanych do ich zainteresowań treści
reklamowych, umożliwienie przeglądania treści umieszczonych w
ramach serwisu internetowego http://www.silajudyty.pl,">www.silajudyty.pl,
6).
podtrzymywanie sesji Klienta

2. Konto
1).

Korzystanie z Konta jest dobrowolne i nieodpłatne.
2). Aby
skorzystać z usług elektronicznych oferowanych w ramach Konta
niezbędne jest zarejestrowanie się do niego a następnie
zalogowanie się lub zalogowanie się do niego za pośrednictwem
kont Google lub Facebook.
3). Klient
może zarejestrować Konto w Sklepie internetowym po naciśnięciu
na stronie głównej Sklepu internetowego pod adresem
silajudyty.http://lashesmania.com/pl/rejestracja">/pl/rejestracja przycisku ”Zarejestruj się” lub
może zarejestrować Konto podczas składania zamówienia za
pośrednictwem Sklepu internetowego.
4).
Rejestracja Konta wymaga od Klienta zdalnego wypełnienia
stosownego formularza elektronicznego (dostępnego w Sklepie
Internetowym) poprzez wprowadzenie wymaganych przez Siła Judyty
danych, w tym danych osobowych obejmujących adres poczty
elektronicznej (e-mail) Klienta. W procesie rejestracji Konta
Klient samodzielnie ustala i wprowadza adres e-mail oraz hasło.
Rejestracja Konta wymaga nadto zaakceptowania przez Klienta
(poprzez zaznaczenie odpowiednich pól wyboru [checkboxów]
Regulaminu sklepu, Polityki Prywatności). Wymaganą Klauzulą,
niezbędną do założenia Konta, złożenia Zamówienia i zawarcia
Umowy Sprzedaży lub umów świadczenia usług w ramach Produktów
innych niż Towar jest zgoda na przetwarzanie danych osobowych
Klienta przez Siła Judyty w celu zarejestrowania i prowadzenia
Konta oraz w celu realizacji Zamówień oraz zgoda na
przekazywanie przez Klienta osobom trzecim danych osobowych
Klienta w celu realizacji składanych przez Klienta Zamówień oraz
oświadczenia o zapoznaniu się Klienta z Regulaminem sklepu,
Polityką Prywatności i akceptacji ich warunków. Użytkownik jest
zobowiązany do podania wszystkich niezbędnych danych
umożliwiających rejestrację Konta. Podanie tych danych jest
dobrowolne, lecz ich brak uniemożliwia świadczenie Usług Konta
na rzecz klienta.
5).
Zarejestrowanie się za pośrednictwem formularza na stronie
http://www.silajudyty.pl">www.silajudyty.pl możliwe jest po wykonaniu łącznie trzech
kolejnych kroków przez Klienta – (1) wypełnieniu formularza
rejestracji, (2) kliknięciu pola „Zarejestruj się” oraz (3)
potwierdzeniu chęci utworzenia Konta poprzez kliknięcie w link
potwierdzający przesłany automatycznie na podany adres poczty
elektronicznej. W Formularzu Rejestracji niezbędne jest podanie
przez Klienta następujących danych Klienta: adres poczty
elektronicznej oraz hasło.
6).
Rejestracja Konta jest równoznaczna z zawarciem pomiędzy
Klientem a Siła Judyty umowy o świadczenie Usług.
7). Do Konta
można również zalogować się korzystając z kont współdzielonych z
Google lub Facebook na zasadach określonych w tych portalach.
Założenie Konta odbywa się poprzez dedykowane przekierowanie ze
Sklepu Internetowego na stronę internetową portalu
społecznościowego: Facebook, Google, gdzie Klient poproszony
jest o podanie nazwy użytkownika (lub zamiennie numeru telefonu
w przypadku Facebook) oraz hasła, jakie posiada do konta
użytkownika w danym portalu społecznościowym. Po dokonaniu
autoryzacji na stronie portalu społecznościowego, Klient
zwrotnie jest przekierowany do Sklepu Internetowego, w którym
zakładane jest Konto z odnośnikiem do konta użytkownika w
portalu społecznościowym. Nazwa użytkownika do portalu
społecznościowego oraz jego hasło nie są rejestrowane i
przechowywane przez Siła Judyty Portale społecznościowe po
dokonaniu autoryzacji przez użytkownika udostępniają Spółce
odpowiednio następujące dane osobowe: imię, nazwisko, adres
e-mail. Zalogowanie się do Konta przy użyciu wskazanych portali
pozwala korzystać ze wszystkich funkcjonalności Konta.
8). Konto
jest przypisane do Klienta. Klient ma prawo do rejestracji tylko
jednego Konta dla jednego adresu e-mail.
9). Konto
umożliwia Klientowi:
9.1). dostęp
do funkcjonalności: Moje zamówienia, zawierającej informacje o
wszystkich złożonych zamówieniach i ich szczegółach, o ile
Zamówienia złożone były z wykorzystaniem usługi Konta
9.2). dostęp
do funkcjonalności: Moje dane, umożliwiającej w każdym czasie
wprowadzenie i zmianę danych osobowych niezbędnych do wykonania
Umowy Sprzedaży
9.3). dostęp
do funkcjonalności: Kody rabatowe, zawierającą informację o
dostępnych dla zalogowanego do Konta Klienta kodach rabatowych –
korzystanie z Kodów rabatowych odbywa się na zasadach
określonych w Regulaminie akcji promocyjnych, właściwej dla
danej akcji promocyjnej. Spółka zastrzega, że kody rabatowe
dostępne dla zalogowanego do Konta Klienta nie muszą być
zindywidualizowanymi kodami rabatowymi, przeznaczonymi jedynie
do skorzystania przez danego Klienta.
9.4). dostęp
do funkcjonalności: Ulubione, umożliwiającej gromadzenie i
obserwowania konkretnych Produktów przez Klienta
9.5). dostęp
do funkcjonalności: Opinie, umożliwiającej dodawanie opinii
dotyczącej Produktów, otrzymywanie powiadomień o innych
odpowiedziach dotyczących danego Produktu, otrzymywanie
informacji o dodaniu opinii do Produktu.
9.6). dostęp
do funkcjonalności: Ostatnio oglądane

3. Koszyk
1).

Korzystanie z Koszyka jest nieodpłatne i dobrowolne, ale
niezbędne w celu złożenia przez Klienta oferty zawarcia Umowy
Sprzedaży i rozpoczyna się z momentem dodania przez Klienta
pierwszego Produktu do elektronicznego koszyka w Sklepie
Internetowym.
2).
Korzystania z Koszyka możliwe jest łącznie z korzystaniem z
Usługi Konta lub niezależnie od niego.
3). Złożenie
Zamówienia następuje po wykonaniu przez Klienta kolejnych kroków
– (1) dodanie Produktów do Koszyka i (2) wypełnienie formularza
zamówienia danymi: dotyczącymi sposobu dostawy i płatności,
danymi osobowymi niezbędnymi do złożenia zamówienia i wykonania
umowy (3)  kliknięcie na stronie Sklepu Internetowego pola
„Zamawiam i Płacę” – do tego momentu istnieje możliwość
samodzielnej modyfikacji wprowadzanych danych (w tym celu należy
kierować się wyświetlanymi komunikatami oraz informacjami
dostępnymi na stronie Sklepu Internetowego).
4). W
Koszyku, dobrowolne, ale niezbędne w celu zawarcia i realizacji
umowy Sprzedaży, jest podanie przez Klienta następujących danych
dotyczących Klienta: imię i nazwisko/nazwa firmy, adres (ulica,
numer domu/mieszkania, kod pocztowy, miejscowość, kraj), adres
poczty elektronicznej, numer telefonu kontaktowego oraz danych
dotyczących Umowy Sprzedaży: Produkt/y, ilość Produktu/ów,
miejsce i sposób dostawy Produktu/ów, sposób płatności. W
wypadku Klientów niebędących konsumentami niezbędne jest także
podanie nazwy firmy oraz numeru NIP.
5). Usługa
Elektroniczna Koszyka świadczona jest nieodpłatnie oraz ma
charakter jednorazowy i ulega zakończeniu z chwilą złożenia
Zamówienia za jego pośrednictwem albo z chwilą wcześniejszego
zaprzestania składania Zamówienia za jego pośrednictwem przez
Klienta, chyba, że Klient korzysta z funkcjonalności Koszyka
łącznie z usługą Konta, wówczas usługa Koszyka obejmuje dostęp
do historii zakupów.


  1. Dodawanie Opinii


1). Każdy

Klient może dodawać opinie o Produktach.
2). Jedynie
Klienci zalogowani do Konta będą otrzymywali informację o innych
opiniach dodanych do zaopiniowanych przez nich Produktów oraz
informację o zamieszczeniu ich opinii.
3). Aby dodać
opinię do Produktu, nie będąc zalogowanym Klientem, niezbędne
jest podanie imienia i adresu poczty elektronicznej i
zaakceptowanie w tym zakresie klauzuli dotyczącej ochrony danych
osobowych – podanie danych jest dobrowolne, lecz ich brak
uniemożliwi świadczenie Usługi.
4). Klient
przyjmuje do wiadomości i akceptuje, że Sklep Internetowy nie
stanowi forum udostępnianego powszechnie w celu publikacji
dowolnych treści, lecz służy wymianie rzeczowych i zgodnych z
prawem oraz dobrymi obyczajami informacji (w tym opinii, uwag i
ocen) dotyczących Produktów. W związku z powyższym - korzystając
ze Sklepu Internetowego poprzez zamieszczanie Opinii - Klient
godzi się na ograniczenie swobody jego wypowiedzi na tym forum,
ingerencji w treść jego wypowiedzi oraz przyjmuje do wiadomości
i akceptuje, że Opinie, których zamieszczanie jest dozwolone:
4.1). mają
charakter informacyjny i nie stanowią reklamy w rozumieniu
ustawy z dnia 16 kwietnia 1993 r. o zwalczaniu nieuczciwej
konkurencji (Dz.U. 1993 Nr 47, poz. 211 z ze zmianami) oraz
ustawy z dnia 23 sierpnia 2007 r. o przeciwdziałaniu nieuczciwym
praktykom rynkowym (Dz. U. Nr 171, poz. 1206 ze zmianami),
4.2). nie
naruszają praw autorskich osób trzecich, w szczególności nie
stanowią plagiatu innych utworów, a Klient musi być ich jedynym
autorem,
4.3). nie
zawierają adresów e-mailowych, adresów do stron internetowych,
numerów komunikatorów, cen produktów itp.,
4.4). nie
zawierają słów wulgarnych,
4.5). nie
mają charakteru obraźliwego lub stanowiącego groźbę,
4.6). nie
naruszają dóbr osobistych osób fizycznych, ani prawnych, ani też
dobrych obyczajów,
4.7). nie
stoją w sprzeczności z interesem Siła Judyty w szczególności
nie zawierają odniesień do podmiotów prowadzących działalność
konkurencyjną względem JDG
4.8). nie
stoją w sprzeczności z Regulaminem sklepu, Polityką Prywatności
lub nie zawierają innych treści zakazanych przez obowiązujące
przepisy prawa.
5). Klient ma
prawo powiadomić Siła Judyty o każdym przypadku naruszenia jego
praw, jak również o jakimkolwiek przypadku naruszenia zasad
określonych w Regulaminie lub Polityce Prywatności przez
zamieszczone Opinie.
6). Wszelkie
zastrzeżenia dotyczące Opinii Klient powinien zgłaszać pod
numerem Infolinii lub za pomocą formularza kontaktu znajdującego
się w Sklepie Internetowym.
7). Jednoosobowa działalność gospodarcza
zastrzega sobie prawo do usuwania lub niepublikowania Opinii w
przypadku ich niezgodności z Regulaminem, Polityką Prywatności
lub przepisami prawa albo dobrymi obyczajami oraz blokowania
możliwości publikacji Treści osobom naruszającym w sposób
notoryczny postanowienia niniejszego Regulaminu.
8). Przez
przesłanie Opinii o Produkcie Klient upoważnia Jednoosobową działalności gospodarczą do jej
zamieszczenia pod opisem danego Produktu w Sklepie Internetowym
w czasie nieograniczonym z prawem do modyfikacji jej treści,
połączenia z innymi treściami.

5). Umowa o

świadczenie Usług zostaje zawarta na czas nieokreślony. Każda ze
stron umowy o świadczenie Usług może ją wypowiedzieć (można
wypowiedzieć każdą z Usług, z której się korzysta, jak również
wszystkie łącznie) bez wskazania przyczyny.

6).

Oświadczenie o wypowiedzeniu Umowy może być złożone w formie
pisemnej na adres ul. Browarna 21 93-037 Łódź , lub
elektronicznej (e-mail) na adres: [email protected]">[email protected]

7. Użytkownik

może w każdym czasie zrezygnować z Umowy ze skutkiem
natychmiastowym.
8). Siła Judyty może w każdym czasie rozwiązać Umowę za miesięcznym
okresem wypowiedzenia z następujących ważnych powodów:
a. zmiana
przepisów prawa regulujących świadczenie usług drogą
elektroniczną przez Jednoosobową działalność gospodarczą wpływająca na wzajemne prawa i
obowiązki określone w Umowie lub zmiana interpretacji powyższych
przepisów prawa wskutek orzeczeń sądów, decyzji, rekomendacji
lub zaleceń właściwych w danym zakresie urzędów lub organów;
b. zmiana
sposobu świadczenia usług spowodowana wyłącznie względami
technicznymi lub technologicznymi (w szczególności aktualizacji
wymagań technicznych wskazanych w niniejszym Regulaminie);
c. zmiana
zakresu lub świadczenia usług, do których stosują się zapisy
Regulaminu, poprzez wprowadzenie nowych, modyfikację lub
wycofanie przez Siła Judyty dotychczasowych funkcjonalności lub
usług objętych  Regulaminem.
2). Siła
Judyty swoje oświadczenie w zakresie określonym w punkcie powyżej
wysyła na adres e-mail podany przez Klienta podczas rejestracji
do danej Usługi.
3). Siła
Judyty może wypowiedzieć Usługobiorcy Umowę za siedmiodniowym
okresem wypowiedzenia lub odmówić mu dalszego prawa do
korzystania z usługi Newsletter, jak również może ograniczyć
jego dostęp do części lub całości treści, jeśli Usługobiorca
korzysta z Usługi w sposób niezgodny z przepisami obowiązującego
prawa oraz naruszając prawa osób trzecich, postanowienia
Regulaminu, a także przyjęte w tym zakresie zwyczajów i zasadami
współżycia społecznego,

9). Ustanie

mocy wiążącej umowy o świadczenie Usług pozostaje bez wpływu na
moc wiążącą i treść Umów Sprzedaży oraz umów świadczenia usług w
ramach Produktów innych niż Towar, które zostały zawarte przez
Użytkownika przed datą ustania mocy wiążącej umowy o świadczenie
Usług.

10). W

przypadku ustania pomiędzy stronami mocy wiążącej Umowy o
świadczenie Usług, Konto danego Klienta przestaje być aktywne i
dostępne dla Klienta, a wszelkie złożone przez niego Zamówienia,
z wyjątkiem tych, co do których doszło już do zawarcia Umów
Sprzedaży, zostają anulowane. Jeśli Klient korzystał tylko z
usługi Opinie, dodane przez niego opinie do Produktów mogą
zostać usunięte lub pozostawione w Sklepie internetowym, wedle
decyzji Siła Judyty, chyba, że Klient wyraźnie zażądał
usunięcia dodanej przez niego opinii.

11. Tryb
postępowania reklamacyjnego:

1).

Reklamacje związane ze świadczeniem Usług Elektronicznych, za
wyjątkiem reklamacji dotyczącej Umowy Sprzedaży, przez Siła
Judyty Klient może składać:
1.1).
pisemnie na adres ul. Browarna 21 93-037 Łódź ;
1.2). w
formie elektronicznej za pośrednictwem poczty elektronicznej na
się podanie przez Klienta w opisie reklamacji:
2.1).
informacji i okoliczności dotyczących przedmiotu reklamacji, w
szczególności rodzaju i daty wystąpienia nieprawidłowości;
2.2). żądania
Klienta; oraz
2.3). danych
kontaktowych składającego reklamację – ułatwi to i przyspieszy
rozpatrzenie reklamacji przez Usługodawcę. Wymogi podane w
zdaniu poprzednim mają formę jedynie zalecenia i nie wpływają na
skuteczność reklamacji złożonych z pominięciem zalecanego opisu
reklamacji.

3).

Ustosunkowanie się do reklamacji przez Usługodawcę następuje
niezwłocznie, nie później niż w terminie 14 dni kalendarzowych
od dnia jej złożenia.

III. WARUNKI ZAWIERANIA UMOWY
SPRZEDAŻY

1). Wszystkie

Towary znajdujące się w asortymencie Sklepu internetowego są
nowe.

2). Zawarcie
Umowy Sprzedaży między Klientem, a Sprzedawcą następuje po
uprzednim złożeniu przez Klienta Zamówienia za pomocą Koszyka w
Sklepie Internetowym i poinformowaniu Klienta przez Sprzedawcę w
formie wiadomości e-mail o skompletowaniu jego zamówienia i
przygotowaniu do wysyłki.

3). Cena

Produktu.
3.1). Cena
uwidoczniona na stronie Sklepu Internetowego podana jest w
złotych polskich i zawiera podatki, w tym podatek od towarów i
usług (jest to cena brutto), lecz nie zawiera kosztów dostawy
Produktu do Klienta.
3.2). O
łącznej cenie wraz z podatkami Produktu będącego przedmiotem
Zamówienia, a także Usługami Dodatkowymi, jeśli zostały
zamówione przez Klienta, a także o kosztach dostawy (w tym
opłatach za transport, dostarczenie i usługi pocztowe) oraz o
innych kosztach, a gdy nie można ustalić wysokości tych opłat –
o obowiązku ich uiszczenia, Klient jest informowany na stronach
Sklepu Internetowego w trakcie składania Zamówienia.
3.3).
Informacje o cenie Produktu, cechach oraz istotnych
właściwościach Produktu dostępne są na stronie internetowej
Sklepu internetowego i zamieszczone są przy prezentowanym
Produkcie.
3.4). Ceną
wiążącą i ostateczną jest cena podana w Koszyku w podsumowaniu
zamówienia w chwili złożenia zamówienia przez Klienta za
pośrednictwem Sklepu internetowego.
3.5). Ceny
Produktów podane na stronach internetowych Sklepu internetowego
obowiązują jedynie przy składaniu zamówień za pośrednictwem
Sklepu internetowego.

3.6). Ceny
Produktów prezentowanych na stronach internetowych Sklepu
internetowego mogą ulegać zmianie, przy czym zmiana ceny
Produktu nie ma wpływu na zamówienia złożone przed wejściem w
życie zmiany ceny (to jest na zamówienia co do których klient
zaznaczył „Zamawiam i Płacę”).
3.7).
Sprzedawca udostępnia w procesie zamawiania usługę pn.: Raty.
Jest to usługa dostawcy płatności PayU, za którą
odpowiedzialność w całości ponosi jedynie dostawca płatności
Zamieszczone na stronach internetowych Sklepu Internetowego
informacje o Produktach oferowanych do sprzedaży, takie jak:
opis, skład, waga opakowania, daty ważności itp. pochodzą od
producentów produktów. Siła Judyty dokłada starań, aby były one
prawidłowe i aktualne. Przed użyciem produktów Klient ma
obowiązek zapoznania się z informacjami zamieszczonymi przez
producenta na opakowaniu produktu. Siła Judyty informuje na
stronie internetowej o datach ważności produktów aktualnie
dostępnych. Daty ważności produktów faktycznie dostarczonych
mogą różnić się od tych wyświetlanych na stronie w związku z
rotacją produktów w magazynie.
5).
Zamieszczone na stronie internetowej Sklepu Internetowego
informacje o dostępności danego Produktu mają charakter jedynie
poglądowy.

6. Procedura

zawarcia Umowy Sprzedaży w Sklepie Internetowym:
6.1).
Niezbędnym elementem procedury składania zamówienia jest
zapoznanie się i zaakceptowanie przez Klienta niniejszego
Regulaminu, co Klient potwierdza zaznaczając odpowiednie pole
przed finalizacją zamówienia. Brak akceptacji przez Klienta
niniejszego Regulaminu w toku procedury składania zamówienia
uniemożliwia skorzystanie z możliwości nabycia Produktów za
pośrednictwem Sklepu internetowego.
6.2). Klient
może dokonać zakupu Produktów znajdującego się w asortymencie
Sklepu internetowego przez złożenie zamówienia. Zamówienia mogą
być składane dwadzieścia cztery godziny na dobę przez siedem dni
w tygodniu przez stronę internetową Sklepu internetowego
Elementem procedury składania zamówienia jest również podanie
przez Klienta jego danych osobowych wskazanych w formularzu
zamówienia oznaczonych jako obligatoryjne oraz wyrażenie przez
Klienta, przez zaznaczenie odpowiedniego pola przed finalizacją
zamówienia, zgody na przetwarzanie danych osobowych Klienta
podanych podczas składania zamówienia w celu realizacji i
obsługi zamówienia złożonego w Sklepie internetowym. Podanie
danych osobowych oznaczonych jako obligatoryjne jest dobrowolne,
jednakże konieczne w celu złożenia zamówienia. Podanie danych
osobowych nieoznaczonych jako obligatoryjne jest dobrowolne i
nie jest konieczne do złożenia zamówienia.
6.4). W celu
złożenia zamówienia należy za pośrednictwem strony internetowej
Sklepu internetowego http://silajudyty.pl">silajudyty.pl skompletować zamówienie,
wybrać obszar i sposób dostarczenia towaru, sposób płatności,
wypełnić formularz zamówienia, a następnie zatwierdzić i
przesłać zamówienie przez naciśnięcie na przycisk „Zamawiam i
Płacę”. Naciśnięcie na przycisk „Zamawiam i Płacę” oznacza
złożenie przez Klienta zamówienia z obowiązkiem zapłaty.
6.5). Klient
kompletuje zamówienie korzystając z Koszyka. Przez naciśnięcie
na przycisk „Dodaj do koszyka” Klient dokonuje wyboru Produktu
znajdującego się w asortymencie Sklepu internetowego w chwili
składania zamówienia, zgodnie z jego opisem i ceną oraz wybiera
ilość oraz rozmiar/ pojemność, jeśli Produkt jest oferowany w
różnych rozmiarach/ pojemnościach. Po naciśnięciu na przycisk
„Przejdź dalej”, Klient wybiera obszar i sposób dostarczenia
towaru, sposób płatności oraz wypełnia formularz zamówienia.
6.6). W
formularzu zamówienia należy wskazać:
a. imię i
nazwisko oraz adres Klienta,
b. numer
telefonu oraz adres poczty elektronicznej (adres e-mail)
Klienta;
c. dane
odbiorcy oraz adres, na który ma być dostarczony towar, jeśli
zamówiony towar ma być dostarczony na inny adres niż adres
Klienta oraz do miejsca innego niż Paczkomat InPost, lub inny
punkt odbioru.
d. dane firmy
i numer NIP, jeśli Klient jest Przedsiębiorcą.

7). Klient,

który zarejestrował Konto Klienta w Sklepie internetowym może
złożyć zamówienie z wykorzystaniem Konta Klienta po zalogowaniu
się do Konta.

8). Produkt

zamówiony w Sklepie internetowym może zostać dostarczony jedynie
na terenie Unii Europejskiej.

9).

Informacja o całkowitej wartości zamówienia, która obejmuje cenę
Produktu, jest każdorazowo podawana na stronie internetowej
Sklepu internetowego http://silajudyty.pl">silajudyty.pl w trakcie składania
zamówienia, w tym także bezpośrednio przed i w chwili
zatwierdzenia i złożenia przez Klienta zamówienia. Są to
całkowite koszty, które Klient zobowiązany jest zapłacić wraz z
należnymi podatkami i kosztami dostarczenia towaru.

1)0. W

trakcie procedury składania zamówienia – aż do momentu
naciśnięcia na przycisk „Zamawiam i Płacę”, Klient ma możliwość
modyfikowania zamówienia w szczególności w zakresie wyboru
towaru, obszaru i sposobu dostarczenia towaru, sposobu
płatności, danych podanych w formularzu zamówienia. W celu
modyfikacji zamówienia w zakresie wyboru należy nacisnąć na
przycisk „Powrót” widoczne na stronie Sklepu internetowego
podczas procedury składania zamówienia.

11). Złożenie

zamówienia następuje po skompletowaniu zamówienia, wybraniu
obszaru i sposobu dostarczenia towaru, sposobu płatności oraz
wypełnieniu formularza zamówienia. Złożenie zamówienia następuje
przez naciśnięcie przez Klienta na przycisk „Zamówienie z
obowiązkiem zapłaty”. Zamówienie złożone za pośrednictwem
Sklepu internetowego pociąga za sobą obowiązek zapłaty.

12). Złożenie

zamówienia przez Klienta oznacza złożenie Sprzedającemu oferty
zawarcia umowy sprzedaży Produktu będącego przedmiotem
zamówienia.

13). Po

złożeniu przez Klienta zamówienia, na adres poczty
elektronicznej (adres e-mail), wskazany w formularzu zamówienia
lub w Koncie, gdy Klient złożył zamówienie z wykorzystaniem
Konta, zostaną niezwłocznie wysłana przez Sprzedającego
wiadomości elektroniczne z potwierdzeniem otrzymania zamówienia
i przyjęcia zamówienia do realizacji.

14). Z chwilą

poinformowaniu Klienta w formie wiadomości e-mail o
skompletowaniu jego zamówienia i przygotowaniu do wysyłki
zostaje zawarta umowa sprzedaży pomiędzy Klientem a
Sprzedającym. Potwierdzenie, udostępnienie, utrwalenie,
zabezpieczenie treści zawartej umowy następuje przez przesłanie
Klientowi wskazanej powyżej wiadomości elektronicznych z
potwierdzeniem skompletowania zamówienia, przygotowania go do
wysyłki i zawarcia umowy.

15). Klient,

który przy składaniu zamówienia wybrał płatność z góry, powinien
uiścić cenę oraz koszty dostarczenia towaru w ciągu do 3 dni od
otrzymania od Sprzedającego wiadomości elektronicznej z
potwierdzeniem otrzymania zamówienia. W przypadku braku zapłaty
w powyższym czasie, zamówienie jest automatycznie anulowane, a
informacja o tym nie jest wysyłana do Klienta. Klient nie ponosi
żadnych kosztów w związku z anulowaniem zamówienia.

16). Klient,

który przy składaniu zamówienia wybrał płatność przy odbiorze
zamówionego towaru (płatność za pobraniem), zobowiązany jest do
dokonania płatności przy odbiorze przesyłki zawierającej
zamówiony towar.

17).

Sprzedający jest uprawniony do anulowania zamówienia do momentu
wysłania do Klienta informacji e-mailowej o jego skompletowaniu
i gotowości do wysyłki, jedynie w przypadku, gdy:
17.1).
Powziął wiedzę, że zamówienie zostało złożone w złej wierze i w
celu wyrządzenia Sprzedającemu szkody,
17.2). W
przypadku naruszenia przez Klienta Regulaminu
17.3). W
przypadku wystąpienia, niezależnego od Sprzedającego,
okoliczności, uniemożliwiającej wykonanie złożonego Zamówienia,
tj. w szczególności w przypadku błędu w systemie informatycznym,
na który Sprzedający nie miał wpływu lub wystąpienia
okoliczności siły wyższej, które skutkują brakiem dostępności
Produktu.
W takim
wypadku Sprzedający niezwłocznie informuje w formie e-mailowej,
na adres wskazany w Zamówieniu, Klienta o anulowaniu Zamówienia
i jego przyczynach

18). Złożenie

zamówienia w Sklepie Internetowym może odbyć się również za
pośrednictwem Biura Obsługi Interesanta, poprzez kontakt
telefoniczny pod numerem: + 48 722328236
18.1). Opłata
jak za połączenie telefoniczne, zgodnie z pakietem taryfowym
dostawcy usług, z którego korzysta osoba korzystająca z kontaktu
za pośrednictwem telefonu).
18.2). W celu
złożenia zamówienia w Sklepie Internetowym przez telefon,
konieczne jest posiadanie przez Klienta aktywnego numeru
telefonu.
18.3). Klient
składając zamówienie przez telefon, podaje Sprzedawcy nazwę
Produktu spośród Produktów znajdujących się na stronie
internetowej Sklepu Internetowego oraz ilość Produktu jaką chce
zamówić.
18.4).
Następnie, po skompletowaniu całości zamówienia Klient określa
sposób i adres Dostawy oraz formę płatności, a także wskazuje,
wedle wyboru, swój adres poczty elektronicznej albo adres
korespondencyjny w celu potwierdzenia zamówienia.
18.5).
Każdorazowo podczas składania przez Klienta zamówienia przez
telefon, Klient informowany jest o danych Sprzedawcy, z którym
zostanie zawarta Umowa sprzedaży, o cenie łącznej wybranego
Produktu lub Produktów (wraz ze sposobem realizacji) oraz
łącznym koszcie wybranego sposobu Dostawy, a także o wszystkich
dodatkowych kosztach jakie jest zobowiązany ponieść w związku z
Umową Sprzedaży.
18.6).
Sprzedawca potwierdza Klientowi warunki zamówienia, przesyłając
je na trwałym nośniku na adres poczty elektronicznej Klienta lub
pisemnie na wskazany przez Klienta podczas rejestracji lub
składania zamówienia adres. Oświadczenie Klienta o zawarciu
umowy jest skuteczne, jeżeli zostało utrwalone na papierze lub
innym trwałym nośniku po otrzymaniu potwierdzenia od
przedsiębiorcy, np. w formie odpowiedzi e-mailowej przesłanej do
Sprzedającego. Jeśli Klient nie potwierdzi zamówienia w terminie
3 dni od dnia otrzymania potwierdzenia warunków zamówienia,
wówczas uznaje się zamówienie za anulowane.
18.7). Po
zawarciu Umowy sprzedaży, Sprzedawca może skontaktować się z
Klientem na podany numer telefonu, w celu zbadania poziomu
satysfakcji Klienta z przeprowadzonej transakcji w Sklepie
Internetowym, o ile Klient wyrazi na to zgodę.
18.8). W
pozostałym zakresie mają w pełni zastosowanie zapisy dotyczące
zawierania umowy sprzedaży w Sklepie Internetowym.
 

IV. SPOSOBY I TERMINY PŁATNOŚCI ZA
PRODUKT

1).

Sprzedawca udostępnia Klientowi następujące sposoby płatności z
tytułu Umowy Sprzedaży:
1.1).
Płatność kartą upominkową
1.2).
Płatność za pobraniem: zamówienie może zostać opłacone przy
odbiorze: kartą płatniczą w paczkomacie InPost lub gotówką/
kartą u kuriera dostarczającego przesyłkę (jeśli wybrany kurier
będzie dysponował możliwością zapłaty kartą). Płatności za
pobraniem realizowane są do kwoty 500 zł. Powyżej tej kwoty
należy skorzystać z płatności elektronicznej.

1.3).
Płatność elektroniczna, tj.: szybka płatność elektroniczna:
płatność kartą płatniczą, Blik, przelewem na rachunek bankowy
Sprzedawcy lub płatność za pośrednictwem PayNow.

2). Płatności

elektroniczne i płatności kartą płatniczą (z wyjątkiem płatności
przelewem bezpośrednio na rachunek bankowy Sprzedawcy) za
pośrednictwem serwisu PayNow – możliwe aktualne sposoby
płatności określone są na stronie Sklepu Internetowego w
zakładce informacyjnej dotyczącej sposobów płatności.

3).

Rozliczenia transakcji płatnościami elektronicznymi i kartą
płatniczą (z wyjątkiem płatności przelewem bezpośrednio na
rachunek bankowy Sprzedawcy) przeprowadzane są zgodnie z wyborem
Klienta za pośrednictwem serwisu PayNow..

4. Terminy

płatności:
4.1). W
przypadku wyboru przez Klienta płatności przelewem, płatności
elektronicznych albo płatności kartą płatniczą, Klient
obowiązany jest do dokonania płatności w terminie 3 dni
kalendarzowych od dnia złożenia Zamówienia (otrzymania
wiadomości e-mailowej z potwierdzeniem przekazania zamówienia do
realizacji). W przypadku braku płatności we wskazanym terminie
Zamówienie jest automatycznie anulowane.
4.2). W
przypadku wyboru przez Klienta płatności za pobraniem przy
odbiorze przesyłki, Klient obowiązany jest do dokonania
płatności przy odbiorze przesyłki.

V. KOSZT, SPOSOBY I TERMIN DOSTAWY
ORAZ ODBIORU PRODUKTU

1). Sklep

Internetowy dostarcza nabyte Towary wyłącznie na terytorium
Rzeczypospolitej Polskiej.

2). Sklep

Internetowy nie oferuje możliwości osobistego odbioru
zakupionego Towaru z siedziby Sprzedającego oraz magazynów
Sprzedającego.

3). Dostawa

Towaru realizowana jest na adres wskazany w Zamówieniu Klienta
za pośrednictwem firm kurierskich, z którymi współpracuje
Sprzedawca, wskazanych w trakcie dokonywanego zamówienia

4). Na okres

dostawy Towaru i wykonania Usługi składają się czas realizacji
zamówienia (kompletowanie Towaru, dokonanie płatności,
wystawienie dokumentu sprzedaży, spakowanie Towaru,
przygotowanie Towaru do wysyłki) oraz czas dostawy przesyłki
przez firmę kurierską. Okres ten wynosi łącznie do 30 dni
roboczych liczonych od dnia następującego po dniu złożenia
zamówienia (dla zamówień płatnych przy odbiorze albo za
pośrednictwem przelewu online lub karty płatniczej, pod
warunkiem wykonania płatności zgodnie z regulaminem serwisu
płatniczego) lub od dnia zapłaty (dla zamówień płatnych
przelewem zwykłym
5).
Sprzedawca dokłada wszelkich starań, aby zamówiony przez Klienta
Towar został dostarczony dla zamówień realizowanych za
pośrednictwem firm kurierskich do 3 dni roboczych od dnia
złożenia zamówienia lub od dnia dokonania zapłaty.

6). Dostawa

odbywa się w dni robocze, w godzinach roboczych dla Firm
Kurierskich i zależnych od planów logistycznych tych firm.
    6.1). Na adres podany przez Klienta oraz do Paczkomatów
Inpost w dni robocze, w godzinach roboczych dla Firm Kurierskich
i zależnych od planów logistycznych tych firm.

7).

Szczegółowe warunki realizacji dostawy dostępne są na stronach
internetowych firm kurierskich.

8). Sklep

internetowy sugeruje Klientom, aby rozpakowali Produkty w
obecności kuriera i sprawdzili, czy nie jest uszkodzony. W
przypadku uszkodzenia Towaru w transporcie kurier spisze
odpowiedni protokół i wtedy zabierze przesyłkę, co znacznie
ułatwi ewentualny proces reklamacyjny.

9). W każdym

przypadku wydanie Produktów nastąpi nie wcześniej niż zapłata
całości ceny zamówienia. Po dwóch próbach doręczenia, chyba że
co innego wynika z sposobu realizacji usług świadczonych przez
firmę kurierską, w przypadku barku zapłaty co do zamówienia
wysłanego za pobraniem zamówienie zostanie anulowane i wraca do
Sprzedawcy. Zamówienia dostarczane do salonu, jeśli taki sposób
dostawy został wybrany przez Klienta oczekują na odbiór klienta
przez do 10 dni. Po tym terminie zamówienie zostanie anulowane i
odesłane na magazyn centralny Sprzedawcy. Jeśli zamówienie
zostało przez Klienta opłacone wszystkie środki są Jemu zwracane
w taki sposób w jaki Klient dokonał płatności, chyba że Klient
wyraźnie zgodził się na inny sposób zwrotu tych środków, który
nie wiąże się dla Niego z żadnymi kosztami.

10). Do czasu

odebrania Produktów przez Klienta Produkty pozostają własnością
Sprzedawcy.

>VII. REKLAMACJA PRODUKTU

1).

Sprzedający jest zobowiązany do dostarczenia Klientom Produktu
bez wad fizycznych i prawnych.

2).

Sprzedający ponosi wobec Klientów odpowiedzialność za wady
Produktów na zasadach określonych w przepisach ustawy z dnia 23
kwietnia 1964 r. Kodeks cywilny (tekst jednolity Dz. U. z 2018,
poz. 1025 z późn. zm.), w szczególności w art. 556 i następnych
Kodeksu cywilnego.

3). Produkty

prezentowane w Sklepie Internetowym mogą być objęte gwarancją
producenta lub dystrybutora. Szczegółowe warunki gwarancji i
czas jej trwania są wówczas podawane w karcie gwarancyjnej
wystawionej przez gwaranta i dołączonej do Produktu.

4).

Reklamacja może zostać złożona przez Klienta na przykład:
4.1). w
formie wiadomości e-mail na adres:s[email protected]">[email protected] lub
4.2). na
piśmie na adres Siła Judyty, ul. Browarna 21 93-037 Łódź z dopiskiem „Reklamacja”, lub
4.3). przy
użycia elektronicznego formularza reklamacji dostępnego pod
adresem https://silajudyty/pl/content/10-reklamacja

5).Wskazane
jest, ale nie wymagane, aby zgłoszenie reklamacji zawierało w
szczególności: imię i nazwisko, adres do korespondencji, adres
poczty elektronicznej (adres e-mail), na który ma zostać wysłana
odpowiedź na reklamację, jeśli Klient życzy sobie otrzymać
odpowiedź na reklamację za pośrednictwem poczty elektronicznej,
datę nabycia towaru, rodzaj reklamowanego towaru, dokładny opis
wady oraz datę jej stwierdzenia, żądanie Klienta, a także
preferowany przez Klienta sposób poinformowania o sposobie
rozpatrzenia reklamacji. Wraz ze zgłoszeniem reklamacji należy
dostarczyć Sprzedającemu dowód zakupu towaru. Może to być na
przykład kopia paragonu lub kopia faktury, wydruk z karty
płatniczej albo inny dowód. Powyższa treść dotycząca zgłoszenia
reklamacji stanowi jedynie przykład, z którego Klient nie musi
korzystać, i nie wpływa na skuteczność reklamacji zgłoszonych z
pominięciem zalecanego opisu reklamacji.

6). Jeżeli

sprzedany Produkt ma wadę, Klient może:
6.1). złożyć
oświadczenie o obniżeniu Ceny albo odstąpieniu od Umowy
Sprzedaży, chyba że Sprzedawca niezwłocznie i bez nadmiernych
niedogodności dla Klienta wymieni wadliwy Produkt na wolny od
wad albo wadę taką usunie. Obniżona cena powinna pozostawać w
takiej proporcji do ceny wynikającej z umowy, w jakiej wartość
Produktu z wadą pozostaje do wartości Produktu bez wady. Klient
nie może odstąpić od umowy, jeżeli wada Produktu jest
nieistotna;
6.2). żądać
wymiany Produktu na wolny od wad albo usunięcia wady. Sprzedawca
jest zobowiązany wymienić wadliwy Produkt na wolny od wad albo
usunąć wadę w rozsądnym czasie bez nadmiernych niedogodności dla
Klienta; z zastrzeżeniami i na zasadach określonych we
właściwych przepisach Kodeksu cywilnego.

7). Klient
może zamiast zaproponowanego przez Sprzedawcę usunięcia wady
żądać wymiany Produktu na wolny od wad albo zamiast wymiany
Produktu żądać usunięcia wady, chyba że doprowadzenie Produktu
do zgodności z umową w sposób wybrany przez Klienta jest
niemożliwe albo wymagałoby nadmiernych kosztów w porównaniu ze
sposobem proponowanym przez Sprzedawcę. Przy ocenie nadmierności
kosztów uwzględnia się wartość Produktu wolnego od wad, rodzaj i
znaczenie stwierdzonej wady, a także bierze się pod uwagę
niedogodności, na jakie narażałby Klienta inny sposób
zaspokojenia.

8). Klient,

który wykonuje uprawnienia z tytułu rękojmi, jest zobowiązany na
koszt Sprzedającego dostarczyć wadliwy towar do Producenta

9).

Sprzedający rozpatrzy i ustosunkuje się do reklamacji
niezwłocznie, nie później niż w terminie 14 dni od dnia jej
otrzymania. Jeżeli Klient zażądał wymiany rzeczy lub usunięcia
wady albo złożył oświadczenie o obniżeniu ceny, określając
kwotę, o którą cena ma być obniżona, a Sprzedawca nie
ustosunkował się do tego żądania w terminie 14 dni od dnia jej
otrzymania, uważa się, że żądanie to uznał za uzasadnione.

10). O

sposobie rozpatrzenia reklamacji Klient zostanie poinformowany
zgodnie z danymi wskazanymi w zgłoszeniu reklamacji.

11). W

przypadku wystąpienia ewentualnych braków w złożonej reklamacji,
Sprzedający zwróci się do Klienta o ich uzupełnienie zgodnie z
danymi adresowymi wskazanymi w zgłoszeniu reklamacji.

13). W

przypadku, gdy do ustosunkowania się przez Sprzedawcę do
reklamacji Klienta lub do wykonania uprawnień Klienta
wynikających z rękojmi niezbędne będzie dostarczenie Produktu do
Producenta, zgodnie z art. 561(2) w zw. z art. 354 § 2 Kodeksu
Cywilnego, Klient zobowiązany będzie dostarczyć Produkt na swój
koszt.

15).

Sprzedawca odpowiada z tytułu rękojmi, jeżeli wada fizyczna
zostanie stwierdzona przed upływem dwóch lat od dnia wydania
Produktu Klientowi. Roszczenie o usunięcie wady lub wymianę
Produktu na wolny od wad przedawnia się z upływem roku licząc od
dnia stwierdzenia wady, jednak w przypadku Zamówienia złożonego
przez Klienta – bieg terminu przedawnienia nie może zakończyć
się przed upływem terminu, o którym mowa w zdaniu pierwszym.

VIII. PRAWA AUTORSKIE

1). Wszelkie

prawa do Sklepu Internetowego, w tym majątkowe prawa autorskie,
prawa własności intelektualnej do jego nazwy, jego domeny
internetowej, strony internetowej Sklepu, a także do wzorców,
formularzy, logotypów, zdjęć, zamieszczanych na stronie Sklepu
internetowego (za wyjątkiem niektórych logotypów i zdjęć
prezentowanych w Sklepie Internetowym, do których to prawa
autorskie należą do podmiotów trzecich) należą do Siła Judyty

2). Klienci

mogą korzystać z utworów oraz baz danych zawartych na stronach
internetowych Sklepu Internetowego jedynie w zakresie:
2.1).
dozwolonego użytku wyznaczonego przepisami ustawy z dnia 4
lutego 1994 r. o prawie autorskim i prawach pokrewnych oraz
ustawy z dnia 27 lipca 2001 r. o ochronie baz danych;
2.2). na
zasadzie udzielonej licencji w zakresie: skorzystania z Usług
Elektronicznych, zawarcia i wykonania umowy na świadczenie Usług
Elektronicznych oraz Umowy Sprzedaży, na potrzeby własne i w
celu niekomercyjnym oraz w czasie niezbędnym do realizacji
wskazanych umów.

3). W

szczególności zabronione są dokonywane w celach komercyjnych bez
uprzedniej pisemnej zgody Siła Judyty; reprodukcja, kopiowanie,
przekazywanie, dystrybuowanie lub przechowywanie części lub
całości zawartości strony internetowej Sklepu Internetowego, o
ile nie zastrzeżono inaczej w Regulaminie – w szczególności w
zakresie prawa do pobrania i przechowywania Regulaminu.

4). Klient,

umieszczając w ramach Sklepu Internetowego lub realizacji Usługi
Elektronicznej, np. w ramach zamieszczania  opinii do Produktu
jakiekolwiek treści, w szczególności grafiki, komentarze, opinie
lub wypowiedzi udziela niniejszym Sprzedawcy niewyłącznej,
nieodpłatnej licencji na wykorzystywanie, utrwalanie,
zmienianie, usuwanie, uzupełnianie, wykonywanie publiczne,
wyświetlanie publiczne, zwielokrotnianie i rozpowszechnianie (w
szczególności w Internecie) tych treści, na terytorium całego
świata. Prawo to obejmuje uprawnienie do udzielania sublicencji
w zakresie uzasadnionym realizacją Umowy Sprzedaży lub umowy o
świadczenie Usług Elektronicznych (w tym funkcjonowaniem i
rozwojem Sklepu Internetowego), a także upoważnienie do
wykonywania samodzielnie lub za pomocą podmiotów trzecich praw
zależnych w zakresie opracowania, dostosowywania, przerabiania i
tłumaczenia utworu w rozumieniu ustawy o prawie autorskim i
prawach pokrewnych z 4 lutego 1994 r.

IX. OCHRONA DANYCH OSOBOWYCH

1). Dane

osobowe Klienta są przetwarzane przez Sprzedawcę jako
administratora danych osobowych.

2). Podanie

danych osobowych przez Klienta jest dobrowolne, ale niezbędne w
celu zawarcia i wykonania umowy o świadczenie Usług
Elektronicznych oraz zawarcia i wykonania Umowy Sprzedaży.

Sprzedawca

stosuje odpowiednie środki techniczne i organizacyjne
zapewniające ochronę przetwarzanych danych osobowych.

3). Dane

osobowe Klienta udostępnione w ramach Sklepu Internetowego lub
uzyskane w oparciu o aktywność Klienta w Internecie będą
przetwarzane przez Sprzedawcę w konkretnych, określonych celach
wskazanych w ramach poszczególnych formularzy w ramach Sklepu
Internetowego oraz opisanych szczegółowo w ramach Polityki
Prywatności dostępnej w Sklepie Internetowym.

4). Klientowi

co do zasady, w zależności od korzystania z konkretnych
funkcjonalności, przysługuje prawo wniesienia skargi do organu
właściwego dla ochrony danych osobowych, prawo sprzeciwu, prawo
dostępu do jego danych osobowych, żądania ich sprostowania,
usunięcia, ograniczenia przetwarzania oraz przenoszenia danych.

5). Dodatkowe

wyjaśnienia dotyczące ochrony danych osobowych zawarte są w
„Polityce Prywatności”
 

IX. POZASĄDOWE SPOSOBY ROZPATRYWANIA
REKLAMACJI I DOCHODZENIA ROSZCZEŃ ORAZ ZASADY DOSTĘPU DO TYCH
PROCEDUR

1). Zasady

prowadzenia postępowań w sprawie pozasądowego rozwiązywania
sporów konsumenckich oraz obowiązki przedsiębiorców w tym
zakresie określone są odrębnie w przepisach prawa (w tym w
szczególności w ustawie z dnia 23 września 2016 r. o pozasądowym
rozwiązywaniu sporów konsumenckich) lub w regulacjach
stosowanych przez odpowiednie podmioty właściwe w zakresie
rozwiązywania sporów konsumenckich.
2).
Szczegółowe informacje dotyczące możliwości skorzystania przez
Klienta będącego konsumentem z pozasądowych sposobów
rozpatrywania reklamacji i dochodzenia roszczeń oraz zasady
dostępu do tych procedur dostępne są w siedzibach oraz na
stronach internetowych powiatowych (miejskich) rzeczników
konsumentów, organizacji społecznych, do których zadań
statutowych należy ochrona konsumentów, Wojewódzkich
Inspektoratów Inspekcji Handlowej oraz pod następującym adresem
internetowym Urzędu Ochrony Konkurencji i Konsumentów: http://www.uokik.gov.pl/spory_konsumenckie.php">http://www.uokik.gov.pl/spory_konsumenckie.php">http://www.uokik.gov.pl/spory_konsumenckie.php. Prezes Urzędu Ochrony Konkurencji i
Konsumentów prowadzi jawny rejestr podmiotów uprawnionych do
prowadzenia postępowania w sprawie pozasądowego rozwiązywania
sporów konsumenckich.

3). Klient
będący konsumentem posiada następujące przykładowe możliwości
skorzystania z pozasądowych sposobów rozpatrywania reklamacji i
dochodzenia roszczeń:
Klient
uprawniony jest do zwrócenia się do stałego polubownego sądu
konsumenckiego, o którym mowa w art. 37 ustawy z dnia 15 grudnia
2000 r. o Inspekcji Handlowej, z wnioskiem o rozstrzygnięcie
sporu wynikłego z zawartej Umowy Sprzedaży. Regulamin
organizacji i działania stałych polubownych sądów konsumenckich
określa rozporządzenie ministra sprawiedliwości z dnia 25
września 2001 r. w sprawie określenia regulaminu organizacji i
działania stałych polubownych sądów konsumenckich.
4). Klient
uprawniony jest do zwrócenia się do wojewódzkiego inspektora
Inspekcji Handlowej, zgodnie z art. 36 ustawy z dnia 15 grudnia
2000 r. o Inspekcji Handlowej, z wnioskiem o wszczęcie
postępowania mediacyjnego w sprawie polubownego zakończenia
sporu między Klientem, a Sprzedawcą. Informacja na temat zasad i
trybu procedury mediacji prowadzonej przez wojewódzkiego
inspektora Inspekcji Handlowej dostępna jest w siedzibach oraz
na stronach internetowych poszczególnych Wojewódzkich
Inspektoratów Inspekcji Handlowej.

5). Klient
może uzyskać pomoc w sprawie rozstrzygnięcia sporu między
Klientem, a Sprzedawcą, korzystając także z pomocy powiatowego
(miejskiego) rzecznika konsumentów lub organizacji społecznej,
do której zadań statutowych należy ochrona konsumentów (m.in.
Federacja Konsumentów, Stowarzyszenie Konsumentów Polskich).
6). Pod
systemu rozstrzygania sporów pomiędzy konsumentami i
przedsiębiorcami na szczeblu unijnym (platforma ODR). Platforma
ODR stanowi interaktywną i wielojęzyczną stronę internetową z
punktem kompleksowej obsługi dla konsumentów i przedsiębiorców
dążących do pozasądowego rozstrzygnięcia sporu dotyczącego
zobowiązań umownych wynikających z internetowej umowy sprzedaży
lub umowy o świadczenie usług.
7).
Skorzystanie z pozasądowych sposobów rozpatrywania reklamacji i
dochodzenia roszczeń ma charakter dobrowolny. Przywołane zapisy
mają charakter informacyjny i nie stanowią zobowiązania
Sprzedawcy do skorzystania z pozasądowych sposobów rozwiązywania
sporów.

X. PRAWO ODSTĄPIENIA OD UMOWY

1). Klient,

który zawarł umowę na odległość, może w terminie 14 dni
kalendarzowych od otrzymania Produktu w ramach zawartej Umowy
Sprzedaży, odstąpić od niej bez podawania przyczyny i bez
ponoszenia kosztów, z wyjątkiem kosztów określonych w pkt. 9.8
Regulaminu. Do zachowania terminu wystarczy wysłanie
oświadczenia przed jego upływem. Oświadczenie o odstąpieniu od
umowy może zostać złożone na przykład:

1.1).

pisemnie na adres: ul. Browarna 21, 93-037 Łódź

1.2). w

formie elektronicznej za pośrednictwem poczty elektronicznej na
formie elektronicznej, za pośrednictwem formularze na stronie https://silajudyty/pl/content/11-zwrot-towaru.

2). Klient
może skorzystać z wzoru formularza, jednak nie jest to
obowiązkowe.

3).

Sprzedawca prześle niezwłoczne Klientowi potwierdzenie
otrzymania oświadczenia o odstąpieniu od Umowy.

4). Bieg
terminu do odstąpienia od umowy rozpoczyna się:
4.1). dla
umowy, w wykonaniu której Sprzedawca wydaje Produkt, będąc
zobowiązany do przeniesienia jego własności (np. Umowa
Sprzedaży) – od objęcia Produktu w posiadanie przez konsumenta
lub wskazaną przez niego osobę trzecią inną niż przewoźnik, a w
przypadku umowy, która: (1) obejmuje wiele Produktów, które są
dostarczane osobno, partiami lub w częściach – od objęcia w
posiadanie ostatniego Produktu, partii lub części albo (2)
polega na regularnym dostarczaniu Produktów przez czas oznaczony
– od objęcia w posiadanie pierwszego z Produktów;
4.2). dla
pozostałych umów – od dnia zawarcia umowy.

5). W

przypadku odstąpienia od umowy zawartej na odległość umowę uważa
się za niezawartą.

6).

Sprzedawca ma obowiązek niezwłocznie, nie później niż w terminie
14 dni kalendarzowych od dnia otrzymania oświadczenia Klienta o
odstąpieniu od umowy, zwrócić Klientowi wszystkie dokonane przez
niego płatności, w tym koszty dostawy Produktu (z wyjątkiem
dodatkowych kosztów wynikających z wybranego przez Klienta
sposobu dostawy innego niż najtańszy zwykły sposób dostawy
dostępny w Sklepie Internetowym). Sprzedawca dokonuje zwrotu
płatności przy użyciu takiego samego sposobu płatności, jakiego
użył Klient, chyba że Klient wyraźnie zgodził się na inny sposób
zwrotu, który nie wiąże się dla niego z żadnymi kosztami. Jeżeli
Sprzedawca nie zaproponował, że sam odbierze Produkt od Klienta,
może wstrzymać się ze zwrotem płatności otrzymanych od Klienta
do chwili otrzymania Produktu z powrotem lub dostarczenia przez
Klienta dowodu jego odesłania, w zależności od tego, które
zdarzenie nastąpi wcześniej.

7). Klient ma

obowiązek niezwłocznie, nie później niż w terminie 14 dni
kalendarzowych od dnia, w którym odstąpił od umowy, zwrócić
Produkt Sprzedawcy na adres: Siła Judyty– ul. Browarna 21
93-037 Łódź chyba że Sprzedawca zaproponuje inaczej. Do
zachowania terminu wystarczy odesłanie Produktu przed jego
upływem.

8). Klient

ponosi odpowiedzialność za zmniejszenie wartości Produktu będące
wynikiem korzystania z niego w sposób wykraczający poza
konieczny do stwierdzenia charakteru, cech i funkcjonowania
Produktu.

9). Możliwe

koszty związane z odstąpieniem przez Klienta od umowy, które
obowiązany jest ponieść Klient:
9.1). jeżeli
Klient wybrał sposób dostawy Produktu inny niż najtańszy zwykły
sposób dostawy dostępny w Sklepie Internetowym, Sprzedawca nie
jest zobowiązany do zwrotu Klientowi poniesionych przez niego
dodatkowych kosztów;
9.2). Klient
ponosi tylko bezpośrednie koszty zwrotu rzeczy.

10). Prawo

odstąpienia od umowy zawartej na odległość nie przysługuje
Klientowi w odniesieniu do umów:
10.1). o
świadczenie usług, jeżeli przedsiębiorca wykonał w pełni usługę
za wyraźną zgodą konsumenta, który został poinformowany przed
rozpoczęciem świadczenia, że po spełnieniu świadczenia przez
przedsiębiorcę utraci prawo odstąpienia od umowy;
10.2). w
której przedmiotem świadczenia jest rzecz nie prefabrykowana,
wyprodukowana według specyfikacji konsumenta lub służąca
zaspokojeniu jego zindywidualizowanych potrzeb;
10.3). w
której przedmiotem świadczenia jest rzecz dostarczana w
zapieczętowanym opakowaniu, której po otwarciu opakowania nie
można zwrócić ze względu na ochronę zdrowia lub ze względów
higienicznych, jeżeli opakowanie zostało otwarte po
dostarczeniu;
10.4). w
której przedmiotem świadczenia są rzeczy, które po dostarczeniu,
ze względu na swój charakter, zostają nierozłącznie połączone z
innymi rzeczami.

11). W

przypadku odstąpienia od umowy o Kartę Upominkową zawartej za
pośrednictwem Sklepu Internetowego, w sytuacji, w której Karta
Upominkowa została wykorzystana w całości lub części do momentu,
w którym termin do odstąpienia od umowy upłynął, Sprzedawca nie
jest zobowiązany do zwrotu Klientowi kwoty stanowiącej
równowartość wartości Karty Upominkowej, która została
zrealizowana. Odstępując od umowy o Kartę Upominkową Klient
zobowiązuje się, że do czasu odesłania Karty Upominkowej Klient
nie skorzysta z Karty Upominkowej. W razie, gdyby w okresie
między złożeniem oświadczenia o odstąpieniu od umowy o Kartę
Upominkową a zwrotem Karty Upominkowej Klient zrealizował Kartę
Upominkową, Sprzedawca będzie zwolniony z obowiązku zwrotu
Klientowi kwoty zapłaconej za wydanie Karty Upominkowej w
zakresie, w jakim Klient wykorzystał nominalną wartość Karty
Upominkowej.

XII. POSTANOWIENIA KOŃCOWE

1). Umowy

sprzedaży oraz umowy o świadczenie Usług Elektronicznych
zawierane są w języku polskim.

2). Niniejszy

Regulamin dostępny jest nieodpłatnie na stronie internetowej
oraz w siedzibie firmy. Regulamin jest udostępniony na wyżej
wskazanej stronie internetowej w formie, która umożliwia
pozyskanie, odtwarzanie i utrwalanie treści niniejszego
Regulaminu za pomocą systemu teleinformatycznego, którym
posługuje się Klient. Utrwalenie, zabezpieczenie i udostępnienie
treści umowy zawartej za pośrednictwem Sklepu internetowego
następuje przez przesłanie Klientowi na adres poczty
elektronicznej podany w ramach transakcji dokonywanej w Sklepie
internetowym treści zawartej umowy.

3. Zmiana

Regulaminu:

Siła Judyty

zastrzega sobie prawo do dokonywania zmian Regulaminu z ważnych
przyczyn to jest: zmiany przepisów prawa; zmiany sposobów
płatności i dostaw - w zakresie, w jakim te zmiany wpływają na
realizację postanowień niniejszego Regulaminu, zmian w systemach
informatycznych.

4. W

przypadku zawarcia na podstawie niniejszego Regulaminu umów o
charakterze ciągłym (np. świadczenie Usługi Elektronicznej –
Konto) zmieniony regulamin wiąże Klienta, jeżeli zostały
zachowane wymagania określone w art. 384 oraz 384[1] Kodeksu
cywilnego, to jest Klient został prawidłowo powiadomiony o
zmianach i nie wypowiedział umowy w terminie 14 dni
kalendarzowych od dnia powiadomienia. W przypadku, gdyby zmiana
Regulaminu skutkowała wprowadzeniem jakichkolwiek nowych opłat
lub podwyższeniem obecnych Klient ma prawo odstąpienia od umowy
w terminie 14 dni od zawiadomienia Klienta o zmianie Regulaminu.

5. W

przypadku zawarcia na podstawie niniejszego Regulaminu umów o
innym charakterze niż umowy ciągłe (np. Umowa Sprzedaży) zmiany
Regulaminu nie będą w żaden sposób naruszać praw nabytych
Klientów przed dniem wejścia w życie zmian Regulaminu, w
szczególności zmiany Regulaminu nie będą miały wpływu na już
składane lub złożone Zamówienia oraz zawarte, realizowane lub
wykonane Umowy Sprzedaży.

6. W sprawach

nieuregulowanych w niniejszym Regulaminie mają zastosowanie
powszechnie obowiązujące przepisy prawa polskiego, w
szczególności: Kodeksu cywilnego; ustawy o świadczeniu usług
drogą elektroniczną z dnia 18 lipca 2002 r.; dla Umów Sprzedaży
zawartych do 24 grudnia 2014 roku z Klientami będącymi
konsumentami - przepisy ustawy o ochronie niektórych praw
konsumentów oraz o odpowiedzialności za szkodę wyrządzoną przez
produkt niebezpieczny z dnia 2 marca 2000 r. (Dz.U. 2000 nr 22,
poz. 271 ze zm.) oraz ustawy o szczególnych warunkach sprzedaży
konsumenckiej oraz o zmianie Kodeksu cywilnego z dnia 27 lipca
2002 r. (Dz.U. 2002 nr 141, poz. 1176 ze zm.); dla Umów
Sprzedaży zawartych od 25 grudnia 2014 roku z Klientami będącymi
konsumentami - przepisy ustawy o prawach konsumenta z dnia 30
maja 2014 r.; oraz inne właściwe przepisy powszechnie
obowiązującego prawa.

Załączniki:

POUCZENIE O PRAWIE ODSTĄPIENIA OD
UMOWY

1. Prawo
odstąpienia od umowy

Mają Państwo

prawo odstąpić od niniejszej umowy w terminie 14 dni bez podania
jakiejkolwiek przyczyny.

Termin do

odstąpienia od umowy wygasa po upływie 14 dni od dnia:

1). w którym

weszli Państwo w posiadanie rzeczy lub w którym osoba trzecia
inna niż przewoźnik i wskazana przez Państwa weszła w posiadanie
rzeczy - w przypadku umowy zobowiązującej do przeniesienia
własności rzeczy,

2). w którym

weszli Państwo w posiadanie ostatniej z rzeczy lub w którym
osoba trzecia inna niż przewoźnik i wskazana przez Państwa
weszła w posiadanie ostatniej z rzeczy - w przypadku umowy
zobowiązującej do przeniesienia własności wielu rzeczy, które
dostarczane są osobno,

3). w którym

weszli Państwo w posiadanie ostatniej partii lub części lub w
którym osoba trzecia inna niż przewoźnik i wskazana przez
Państwa weszła w posiadanie ostatniej partii lub części – w
przypadku umowy zobowiązującej do przeniesienia własności rzeczy
dostarczanych partiami lub w częściach,

4). zawarcia

umowy - w przypadku umów o świadczenie usług.

Aby

skorzystać z prawa odstąpienia od umowy, muszą Państwo
poinformować Siła Judyty z siedzibą w Łodzi o swojej
decyzji o odstąpieniu od niniejszej umowy w drodze
jednoznacznego oświadczenia, na przykład przez pismo wysłane za
pośrednictwem poczty elektronicznej na adres [email protected]">[email protected] .

Mogą Państwo

skorzystać z wzoru formularza odstąpienia od umowy, jednak nie
jest to obowiązkowe.

Aby zachować

termin do odstąpienia od umowy, wystarczy, aby wysłali Państwo
informację dotyczącą wykonania przysługującego Państwu prawa
odstąpienia od umowy przed upływem terminu do odstąpienia od
umowy.

2. Skutki
odstąpienia od umowy

W przypadku

odstąpienia od niniejszej umowy zwracamy Państwu wszystkie
otrzymane od Państwa płatności, niezwłocznie, a w każdym
przypadku nie później niż 14 dni od dnia, w którym zostaliśmy
poinformowani o Państwa decyzji o wykonaniu prawa odstąpienia od
niniejszej umowy.

Zwrotu

płatności dokonamy przy użyciu takich samych sposobów płatności,
jakie zostały przez Państwa użyte w pierwotnej transakcji, chyba
że wyraźnie zgodzili się Państwo na inne rozwiązanie; w każdym
przypadku nie poniosą Państwo żadnych opłat w związku z tym
zwrotem.

Możemy

wstrzymać się ze zwrotem płatności do czasu otrzymania rzeczy
lub do czasu dostarczenia nam dowodu jej odesłania, w zależności
od tego, które zdarzenie nastąpi wcześniej.

Prosimy

odesłać lub przekazać nam rzecz niezwłocznie, a w każdym razie
nie później niż 14 dni od dnia, w którym poinformowali nas
Państwo o odstąpieniu od niniejszej umowy. Termin jest
zachowany, jeżeli odeślą Państwo rzecz przed upływem terminu 14
dni na adres: ul. Browarna 21 93-037 Łódź

Odpowiadają

Państwo tylko za zmniejszenie wartości rzeczy wynikające z
korzystania z niej w sposób inny niż było to konieczne do
stwierdzenia charakteru, cech i funkcjonowania rzeczy.

On Top
Menu
Close
Cart
Close
Back
Account
Close